NASA і SpaceX домовилися про дату запуску безпілотної місії Demo-1 до Міжнародної космічної станції. Швидше за все, ракета буде мати цінний вантаж для космонавтів.

Якщо дозволить погода, запуск відбудеться у четвер, 17 січня, повідомляє NASA.

Планується, що за результатами запуску інженери зберуть необхідні дані про характеристики корабля Crew Dragon, функціонуванні систем наземного забезпечення, орбітальної і стикувальній систем, а також протестують приземлення апарату. Загалом, компанія планує ще раз все ретельно перевірити, щоб збільшити ймовірність успішної місії.

Раніше запуск був запланований на 7 січня. Це коригування дозволяє повернути космічний корабель Dragon з місії з доставки вантажу на МКС. Таким чином, ракета є багаторазовою, що дозволить робити передачу цінного вантажу на МКС на постійній основі.

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Прогнозується, що якщо тестові польоти виявляться успішними, NASA сертифікує корабель SpaceX для пілотованих польотів на МКС.

На подив, саме апарати компанії Маска, SpaceX будуть використовуватися для передачі вантажу для космонавтів МКС.

Нагадаємо, що вчені створили новий тип акумулятора, який здатний продовжити автономність смартфона до 8 разів. На диво, новий хімічний склад батарей не буде небезпечний для здоров'я людини, адже він не здатний вибухнути, на відміну від літієво-іонних акумуляторів.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що в мережі спливли подробиці щодо нової консолі Xbox. Судячи з заяв інсайдерів, новий пристрій здатний відображати всі існуючі ігри в максимальній якості, а також забезпечує плавну картинку. До речі, ціна за консоль буде близько 500 доларів, що не може не радувати справжніх геймерів.

Знай.uа писав, що нейромережа допомогла компанії Lexus створити сюжет для їх нового рекламного ролика. Варто відзначити, що він вийшов досить незвичайним, а також завоював серця фанатів якістю зйомки. На диво, авторитетна компанія довірилася нейромережі, яка навчалася на схожих роликах з соцмережі.