Популярний шутер Counter-Strike: Global Offensive перейшов на умовно-безкоштовну модель поширення. Про це заявила Valve і дозволила завантажити шутер з Steam безкоштовно.

Варто відзначити, що гра з'явилася на прилавках близько 6 років тому, так що падіння популярності не уникнути. Саме тому компанія вирішила залучити нових гравців, які не поспішають платити за ігри.

Щоб ще більше підвищити інтерес до Counter-Strike: Global Offensive,гра також отримала новий режим "Королівської битви" під назвою Danger Zone. По суті, це той же режим, в якому 100 гравців зустрічаються на одній карті і борються за виживання. Той, хто залишився єдиним на карті стає переможцем.

Умовно-безкоштовна модель передбачає гру тільки з ботами - опонентами, керовані штучним інтелектом, а не "живими" гравцями. Пограти з іншими в безкоштовному Counter-Strike: Global Offensive не вийде, можна лише спостерігати.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку
Показати ще

Щоб пограти з гравцями доведеться купити CS: GO Prime Status Upgrade за 425 гривень. Крім доступу до онлайн-битвам, всі гравці зможуть отримувати різні сувеніри в якості скінів на зброю.

Нагадаємо, що вчені створили новий тип аккумулятора, який здатний продовжити автономність смартфона до 8 разів. На диво, новий хімічний склад батарей не буде небезпечний для здоров'я людини, адже він не здатний вибухнути, на відміну від літієво-іонних акумуляторів.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що в мережі спливли подробиці про нової консолі Xbox. Судячи з заяв інсайдерів, новий пристрій здатний відображати всі існуючі ігри в максимальній якості, а також забезпечує плавну картинку. До речі, ціна за консоль буде близько 500 доларів, що не може не радувати справжніх геймерів.

Знай.uа писав, що нейромережа допомогла компанії Lexus створити сюжет для їх нового рекламного ролика. Варто відзначити, що він вийшов досить незвичайним, а також завоював серця фанатів якістю зйомки. На диво, авторитетна компанія довірилася нейромережі, яка навчалася на схожих роликах з соцмережі.