Фахівці з безпеки виявили, що в менеджері Quick Look (викликається через пробіл при виборі файлу) міститься давня помилка, через яку можна отримати мініатюр фотографій і тексту документів навіть з зашифрованого жорсткого диска абсолютно будь-якого ноутбука від Apple.

Для того, щоб швидкий перегляд працював, Quick Look генерує незашифрованную базу даних ескізів. У ній зберігаються мініатюри файлів, які не видаляються навіть при примусовій очищення кеша, зберігаючись на ноутбуці тривалий час.

Фактично всі фотографії, які ви переглядали з допомогою пробілу, зберігаються в каталозі і доступні у вигляді мініатюри. Вони залишаються там навіть після того, як ви видаляєте оригінали файлів, або переглядаєте їх на зашифрованому диску.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно
Показати ще

Найцікавіше, що цю помилку вже близько восьми років. Apple просто ігнорує цю проблему. Як результат, вразливість залишилася і в актуальній версії macOS Mojave.

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що колишній керівник Sony Online Entertainment Джон Смедли поділився власною інформацією про причини блокування міжплатформового мультиплеєра з іншими консолями на PS4. Як виявилося, вся справа в грошах.

“Коли я працював в Sony, основною причиною були гроші. Їм не подобалося, що хтось може купити щось на Xbox, а потім безкоштовно використовувати цю річ на PlayStation. Простіше простого. Дурна причина, але яка є", - повідомив колишній співробітник, Джон Смедли.

барися впевнений, що гравцям та пресі варто продовжувати тиск на Sony. Тільки так керівники японського гіганта звернуть увагу на проблему і почнуть її рішення на користь індустрії та ігрового співтовариства.