Показ Fallout 76 на недавньому E3 2018 справив справжній фурор. Сталося саме те, що пророкували культової франшизи роками: Fallout перейшла в онлайн. Директор Bethesda Games Studios Тодд Говард зізнався, що Fallout 76 "виросла" з несбывшегося мультиплеєра Fallout 4, який викинули з гри в останній момент, щоб потім повернутися до ідеї з новими силами.

Однак, судячи за словами Bethesda і показаному геймплею, у Fallout 76 куди більше спільного з якою-небудь Destiny, ніж з класичними MMORPG і попередніми частинами серії. На цей раз студія робить акцент на соціальній взаємодії гравців і всюдисущого кооперативі.

“Ми ніколи не буваємо повністю задоволені виконаною роботою. Завжди є те, що можна було зробити інакше, поліпшити. У той же час ми не ставимо під сумнів власні рішення. Кожна нова гра — це новий досвід, новий урок. Звичайно, деколи щось працює не так добре, як ми сподівалися. Діалогова система Fallout 4, наприклад: у нас були причини для її змін, але гравцям вона не сподобалася. Ми завжди намагаємося рости над собою, прагнучи до того, щоб кожен новий проект ставав нашим кращим", - повідомив Тодд Говард, директор розробки Fallout 76.

Подивимося, що вийде з рішення компанії змінити стиль гри.

Популярні новини зараз
Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що компанія Microsoft скасувала очікувану підтримку віртуальної реальності у своїх консолях Xbox. Таким чином, аналога PS VR чекати не варто, і доведеться задовольнятися тим, що вже є.

Директор Microsoft по маркетингу Майк Ніколс заявив, що компанія не прагне випускати спеціалізований шолом для консолі, а сама Xbox ніколи не отримає підтримку віртуальної, доповненої або змішаної реальності. За словами Ніколса, компанія вважає ПК кращою платформою для подібних речей, оскільки вона дозволяє швидше реалізовувати нові технологічні ідеї, а також спрощує управління під час використання цих технологій.

При цьому на минулому E3 було представлено досить мало проектів для VR. Хоча Sony і продовжує підтримувати ігри для цієї платформи, але, на думку Microsoft, воно того не варто.