Відомо, що вже протягом півстоліття на продаж машини витрачається більше коштів, ніж на її виробництво. Ми живемо в епоху маркетингу і без реклами не продається нічого. Реклама проникла і в колись затишний інтернет. Тепер читання новинних сайтів мало чим відрізняється т перегляду телевізора. Місць, в яких людина не стикаася б з рекламою стає все менше. Як повідомляє Соцпортал, днями стало відомо про захоплення рекламниками ще одного бастіону нашого колишнього спокою.

Голландський стартап розробив пісуар, що показує відвідувачам туалету рекламу. Екран включається тільки тоді, коли в пісуар спрямована струмінь (за цим стежить спеціальний датчик), - передає телеграм-канал Технології, медіа та суспільство. Цікава ідея, але в дечому голландські стартапери відстали від духу часу. Не вистачає розпізнавання осіб - щоб реклама була не просто своєчасною, а й таргетованою.

Ну а що, у піцерії в Осло камери, що розпізнають стать і вік клієнтів, щоб тестувати покази реклами на різну аудиторію (які оголошення привертають увагу жінок/чоловіків і т. д.), - зазначив автор. За його інформацією, в Китаї є публічні туалети, де папір видають автомати з розпізнаванням осіб, щоб люди не відмотували собі занадто багато паперу.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про ренесанс рекламної індустрії

Популярні новини зараз
Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще