Ми знаємо, що Nikon збирається повернутися на ринок дзеркальних камер, і тепер світ дізнався деякі деталі про це. Nikon Rumors повідомляє, що в четвер, 23 серпня, Nikon планує представити дві повнокадрові бездзеркальні камери. За чутками, камери називаються Z6 і Z7, і вони будуть представлені разом з трьома об'єктивами, призначеними для нової системи.

Як повідомляється, Z6 і Z7 будуть диференціюватися так само, як Sony відрізняє свої моделі A7 і A7R: Z6 буде мати 24-мегапіксельний датчик і буде призначений для обробки більш швидкої зйомки з меншим освітленням, в той час як Z7 буде мати 45-мегапіксельний датчик для зйомки зображень з більш високою роздільною здатністю.

Це все стосується специфікації камери прямо зараз, але Nikon Rumors також містить детальну інформацію про те, які можуть бути перші три об'єктива, які, як очікується, будуть представлені і в наступний четвер. Вони включають в себе 50 мм f / 1,8, 24-70 мм f / 4 і певний вид більш простого штриха при f / 1,8.

Хоча ми мало знаємо, мегапіксельні деталі припускають, що Nikon намагається позиціонувати свої камери як конкуренція Sony. Компанія планує увірватися на ринок з сильними гаджетами, які не можна пропустити.

Популярні новини зараз
"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп
Показати ще

Нагадаємо, що аналітична компанія Blannco, яка спеціалізується на ремонті смартфонів, опублікувала звіт з ремонту та безпеки мобільних пристроїв і визначила найбільш ненадійні смартфони на Android і iOS. Дане дослідження опублікувала GSMArena.

Як повідомляв раніше Знай.uа, синій світло від наших смартфонів, ноутбуків і інших цифрових екранів може бути набагато більш небезпечним, ніж вважалося раніше.

Також Знай.uа писав про те, що компанія Xiaomi зазвичай не затягує вихід новинок, які вже були "розрекламовані" в мережі, хоч і часто ще до моменту їх виходу стають відомі їх характеристики.