Позашляховик Lada 4x4 наступного покоління буде побудований на платформі альянсу Renault-Nissan. Про це заявив президент "Автовазу" Ніколя Мор, повідомляє ТАСС.

Новий позашляховик отримає модульну платформу під назвою CMF-B LS. Вона є сучасним розвитком знаменитої "логановській" архітектури B0, яка тепер може бути адаптована під установку сучасної електроніки та обладнання.

Версія LS – Low Specifications – означає "спрощену специфікацію", підготовлену для бюджетних моделей. Згодом, це ж шасі добереться до наступних поколінь "Логана" і "Дастера".

"В даний час ми вивчаємо зміни, які можуть знадобитися в платформу альянсу – коли і якщо ми приймемо рішення по використанню такої платформи", – заявив Мор.

Як уточнює ТАСС з посиланням на документи "Автовазу", до літа цього року в "Рено" повинні закінчити "техніко-економічне обґрунтування" необхідності використання платформи Renault-Nissan на нову Lada 4х4, а також остаточно затвердити концепцію майбутньої моделі.

Популярні новини зараз
"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів
Показати ще

За попередньою інформацією, наступна Lada 4х4 може отримати 1,8-літровий двигун потужністю 122 кінські сили і нову коробку передач. Очікується, що новинка з'явиться раніше 2019 року. Машина буде випускатися паралельно з моделлю поточного покоління, яка може затриматися на конвеєрі аж до 2021 року.

Нагадаємо, кабріолет ВАЗ-2108 – рідкісна модель, проте її все ж можна іноді зустріти.

Однак мало хто знає, що існував ще й спортивний родстер Лада на агрегатах вісімки. Причому, створили його британці.

Стильний автомобіль розробила британська компанія Cipher в 80-х і спочатку він був задньопривідним і не мав нічого спільного з ВАЗ. Однак на творця авто Тоні Стівенса вийшли представники міністерства автопромисловості СРСР і запропонували переробити Cipher під радянські агрегати.

Так британський родстер став передньопривідним і отримав начинку від ВАЗ-2108. Під капотом прописався 1,3-літровий двигун. Під назвою Lada Cipher Sports його показали в 1989 році.

Родстер Lada Cipher Sports планували випускати в Литві, але розвал СРСР змусив переглянути плани. На потужностях ВАЗа виробництво моделі так і не змогли налагодити.

Тоні Стівенс намагався розвивати проект Cipher своїми силами і навіть створив купе, але успіху так і не досяг. Тепер він займається електромобілями.

Як повідомляв портал "Знай.uа", ніколи не користуйтеся сумнівними лайфхаками так званих народних майстрів, адже ваша машина із залізного коня перетвориться на купу металобрухту. У наступній статті ми зібрали добірку фотографій з жахливим ремонтом авто, після якого машину простіше викинути на металолом, ніж полагодити.