Продажу флагманів серії Galaxy S9 на домашньому ринку не виправдали очікувань Samsung, тому Galaxy Note 9 вийде раніше звичайного терміну. Як повідомляють корейські ЗМІ, офіційний анонс нового флагмана відбудеться наприкінці липня.

Три попередні покоління смартфонів «стилусной» лінійки дебютували в серпні, але Samsung вирішила порушити цю традицію. Виробництво дисплеїв для Galaxy Note 9 почалося в квітні, приблизно на два місяці раніше, ніж у минулі роки. На цьому грунтуються прогнози про ранньому релізі. Друга причина перенесення презентації — Samsung не хоче випускати новинки в один час з Apple.

На жаль, сканера відбитків на екрані смартфон не отримає. Ця технологія з'явиться не раніше Galaxy S10.

Яким же буде флагман?

Samsung Galaxy Note 9 приписують 6.38-дюймову панель Super AMOLED, флагманський процесор Exynos 9810 (або Snapdragon 845 в американської і китайської версії), від 6 ГБ оперативної пам'яті і подвійну камеру, як у Galaxy S9+. Ємність акумулятора збільшать до 4000 мАч.

Представники компанії також обіцяють поліпшену версію віртуального помічника Bixby, хоча у нас він доступний в сильно урізаному вигляді (зокрема, не працюють голосові функції).

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

Продажі Samsung Galaxy Note 9 почнуться на початку серпня.

"Знай.uа" нагадує, що стали доступні смартфони відтінків Burgundy Red і Sunrise Gold Samsung Galaxy S9 і S9 Plus. При цьому гаджети з'явилися в продажу без попередніх анонсів.

Samsung випустив свої флагманські смартфони Galaxy S9 і S9 Plus в двох нових кольорах - Burgundy Red і Sunrise Gold. Гаджети з'явилися в продажу без попередніх анонсів. Про це зазначено на сайті виробника.

За інформацією видання, випуском смартфонів в нових кольорах виробник вирішив підігріти інтерес покупця до свого актуального флагману.

Через пів року з моменту виходу iPhone X, Samsung тільки зараз знайшла час для троллінгу Apple.

Новий рекламний ролик розповідає улюблену історію Samsung: користувач iPhone поступово стає настільки ситий по горло телефоном Apple, що в кінцевому підсумку переключається на новітнє пристрій Galaxy, яка в даному випадку є Galaxy S9.