Короткометражний фільм відомої компанії під назвою "Вір", грає зі знаменитим слоганом "Краще, що може мати людина", який змінили на "Краще, ким може стати людина". У Gillette хочуть, щоб чоловіки закликали один одного до "відповідальності".

Деякі з користувачів вітали оголошення, яке має на меті оновити 30-річний слоган компанії, але більшість заявили, що Gillette для них тепер "мертвий".

За 48 годин рекламний ролик переглянули понад 2 мільйони разів на YouTube. На даний момент він має 23000 лайків і 214000 дизлайків, при цьому кількість негативних оцінок постійно збільшується. Багато користувачів Twitter також розчаровані новою кампанією Gillette.

В рекламі компанія питає: "Це найкраще, що може отримати людина?" перед тим, як показати кадри сексистської та агресивної чоловічої поведінки, сексуальних домагань, знущань.

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення
Показати ще

Далі вони показують приклади кращої поведінки - наприклад, коли чоловіки запобігають такі вчинки, які відбуваються публічно.

Бренд вважає, що нова реклама узгоджується з його гаслом і каже, що вірить у "краще у чоловіків". Як заявив президент компанії Гаррі Кумб: "Закликавши один одного до відповідальності, прибравши виправдання поганої поведінки та підтримавши нове покоління в роботі над "кращим", ми можемо наблизити позитивні зміни, які будуть відчутні протягом багатьох наступних років".

Режисером рекламного ролика став Кім Герих з британського агентства Somesuch, який в 2015 році вже зняв рекламну кампанію для Sport England під назвою "Дівчина може".

Коментарі до відео в основному негативні, глядачі кажуть, що реклама є "пропагандою феміністської поведінки" і вони більше ніколи не будуть купувати продукти Gillette.

Ось деякі з них: "Менш ніж за дві хвилини вам вдалося відштовхнути вашу найбільшу групу покупців. Добре зроблено", "Я голюся з тих пір, як мені виповнилося 12. З самого початку я користувався Gillette - тому що це те, чим користувався мій батько. Тепер я ніколи не буду використовувати Gillette, так само, як і мій батько. На двох ми були вашими покупцями понад 50 років ", "Gillette чітко дали зрозуміти, що не хочуть займатися бізнесом для маскулінних чоловіків. Я втілю їх побажання в життя. Я використовував леза Gillette з тих пір, як вони прислали мені безкоштовний зразок на мій 18-й день народження, але більше ніколи не буду купувати їх продукцію".

Були також заклики до Gillette, який належить Procter & Gamble, розмістити відео з вибаченнями.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що пральна машина Mijia Smart з функцією сушіння від бренду Xiaomi погано справляється зі своїми функціями.

Як повідомляв портал "Знай.uа": мобільний додаток від відомого бренду розряджає ваш смартфон набагато швидше.

Також "Знай.uа" писав, що Роскомнагляд повторно направив Google вимогу підключитися до системи фільтрації забороненого контенту.