У неділю, 10 березня, Китай запустив у космос супутник зв'язку ChinaSat-6C. Запуск відбувся на південному заході країни в провінції Сичуань.

Про це повідомляє китайське "Xinhua".

Супутник відправили на геостаціонарну орбіту з космодрому Сичан на ракеті-носії Long March. Він може охоплювати Китай, Австралію, Нову Зеландію і південно-тихоокеанські острівні країни.

Супутник ChinaSat-6C розробила Академія космічних технологій Китаю. Він буде забезпечувати передачу радіо- і телевізійного сигналу високої якості. Також було опубліковано ефектне відео запуску.

Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Запуск знаменує 300-у місію серії ракет-носіїв Long March, розробленої Китайською корпорацією аерокосмічної науки та техніки.

"Поки що Китай запускає супутники з високою частотою. Ми маємо ще 11 місій, запланованих на цей рік після цієї місії", - заявив Джин Чжицян, генеральний директор Першої Академії корпорації аерокосмічної науки Китаю.

Китай, який привертає увагу своїми роботами на космос, став першою країною, яка завантажила безпілотний розвідувальний автомобіль на невидиму ділянку Місяця. Китай має намір направити першу розвідувальну місію на Марс наступного року, а Юпітеру — у 2029 році для своєї місії відкриття.

Нагадаємо, що Шалений Кім готується до запуску нової ракети: фото з супутників пояснюють все.

На знімках з комерційних супутників, зроблених близько Пхеньяну, зафіксований науково-дослідний центр КНДР Санумдон, на якому Пхеньян раніше збирав свої міжконтинентальні балістичні ракети (МБР) і ракети для запуску супутників. Біля центру припарковані легкові та вантажні машини. На розташованій неподалік сортувальної станції стоять залізничні крани.

Як повідомлялося, в сузір'ї Великої Ведмедиці виявили одну з найближчих до Землі планет.

Раніше портал "Знай.uа" писав, що вчені опублікували першу геологічну карту Харона – супутника Плутона. Вони відновили йому передбачувану історію. Вона виявилася вельми бурхливою.