У Мережі показали знімки Азовського моря, зроблені з Космосу - і від цих фотографій по справжньому захоплює дух. Величне, світле, безтурботне - яких тільки епітетів не приходить в голову користувача, який бачить це видовище. Погляньте і ви.

Відомий на всю Європу блогер і популяризатор астрофізики і космосу Валентин Гаденов показав у себе на сторінці в Facebook супутникове фото Азовського моря.

Фото Азовського моря з космосу

знімку чітко видно Керченську протоку, Чорне море, протоку Босфор, Мармурове море і протоку Дарданелли.

відміну від «звичайних» зображень золотистих пляжів та безтурботно пливуть яхт, «космічне» фото виглядає дещо незвично, і же час заворожуюче. Навіть важко повірити, що перед нами найдрібніше море в світі тут воно виглядає урочисто і велично.

Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого В Україні готується революція у житловій сфері Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками

Вау! Красиво!», А це розмір сонячної доріжки! Уявіть!», Який гарний захід! коментують користувачі.

«Плоска-таки земля!» не можуть стримати подиву інші.

Саме такого ефекту, ймовірно, і намагався домогтися Валентин Гаденов: погляд з космосу показує, якими невеликими і вразливими є здаються величезними на Землі місця!

Варто нагадати, що супутник NASA TESS знайшов вже третю екзопланету з найдовшою на цей час орбітою. Розрахунки вказують на те, що нова планета щільна, газоподібне, а її розмір у три рази перевищує планету Земля.

Нагадаємо, астрономи вперше виявили ознаки життя на далекій планеті. Вчені виявили воду в атмосфері екзопланети, яка обертається навколо далекої зірки HR 8799.

ТакожЗнай.іа" писав, вчені заявили, що після смерті фізичного тіла людини її душа не вмирає. Дослідники заявили, що людський мозок є біологічним комп'ютером, і наша свідомість — це виконувана цим комп'ютером програма, яка не зникне навіть після "зупинки". Вони стверджують, що інформація просто повертається назад у Всесвіт.