Протягом 30 років професор Університету Лінкольн Мартін Лір і професор Університету Тохоку Масахиро Хірама намагалися створити ліки, здатні знищувати злоякісні клітини. Завдяки наполегливій праці, вченим вдалося першими у світі синтезувати кедарцідін.

Дослідники розповіли, що саме на основі цієї речовини можна створити препарати для лікування онкологічних захворювань. Виявили її на території Індії, в грунті, ще 30 років тому.

За словами професорів, ще тоді вдалося з'ясувати, що вона була антибіотиком, а також може допомогти в лікуванні онкології. Проте знадобились десятки років, що підтвердити гіпотезу і синтезувати речовину в лабораторії.

Відкриття науковців з Японії та Великобританії вразило вчених зі всього світу, які назвали його - величезним кроком в медицині, оскільки на основі цієї речовини вже зовсім скоро можна буде створювати спеціальні препарати для профілактики і лікування онкології.

Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

Науковці вже провели лабораторні дослідження і встановили, що синтезована речовина успішно лікує не тільки рак, але і знищує бактерії, які стали стійкими до всіх відомих антибіотиків.

Нагадаємо, що онкологія є величезною проблемою людства. Щорічно в світі захворює на рак 10 млн осіб, а в Україні від 160 до 170 тисяч нових випадків на рік. Про головні питання про онкозахворювання розповів уролог, лікар-онколог, онкохірург медичної мережі "Добробут" Олександр Стаховський.

Не можна не відзначити, що ситуації, коли в одній сім'ї хворіють на рак кілька людей з різних поколінь, далеко не рідкість. У той же час існуюча думка про те, що онкологія – захворювання спадкове, не зовсім коректне.

В генах у людей, у яких рак хворів хтось з родичів, може бути закладена схильність до формування такого ж типу раку або до захворювання онкологією взагалі. Однак вона знаходиться в сплячому режимі і не факт, що взагалі може активуватися.

Як повідомляв Знай. ua, відомий тест розпізнає шизофренію.

Знай. ua писав, що вчені виявили зв'язок між втратою нюху та передчасною смертю.